Klachtenregeling – Apotheekhoudend huisartsenpraktijk Timmermans – MAKKINGA

Welkom op de site van Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Timmermans

Voor het maken van een afspraak verzoeken wij u te bellen tussen 8.00 en 11.00 uur. U kunt uw herhaalmedicatie afhalen tussen 11.00-12.00 uur (minimaal 2 werkdagen ervoor besteld) en tussen 16.00-17.00 uur (behalve op woensdagmiddag)
NIEUW: vanaf heden is het mogelijk om uw herhaalmedicatie op te halen uit een afhaalkluisje bij de ingang van de praktijk, neem hiervoor contact op met de assistente. Ons verzoek is om dit in de ochtend aan te vragen, zodat de assistente de tijd heeft om met u de gegevens en procedure door te nemen.

Nieuw patiëntenportaal
Omdat we een nieuw computersysteem hebben, is er ook een nieuw patientenportaal. Hiervoor kunt u zich aanmelden bij mijngezondheid.net , hiervoor heeft u uw DigiD nodig. Via dit portaal kunt u uw medicatie herhalen, vragen stellen (econsult) en ook is het mogelijk om zo een afspraak in te plannen bij de huisarts.

Ook kunt u de app Medgemak gebruiken op uw tablet/telefoon

 

Apotheekhoudend huisartsenpraktijk Timmermans
Oosterhuisweg 1 A 8423 TG MAKKINGA

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.